Bebeğim 4. Ayına birkaç gün kala ilk adetimi oldum ve şu an 9 gün gecikmiş durumda çok korkuyooomm düzensizliktir galiba hiç hamile gibi hissetmiyorum zaten yarın test almayı düşünüyorum bebeğim 3-4 güne 6 aylık olcak daha çok bebek ve yalnız bakıyorum 🥺