nuralparslanramo Kızlar oğlum bir buçuk aylık, çift taraflı fıtık olduğu ortaya çıktı. Ameliyat olması gerekiyormuş. Bu süreç nasıl ilerliyor başına gelen var mı?
Mrvvtmrrrr Ameliyat yaptırdınız mı acaba nasıl geçti bizimde yarın hem fıtık hem sünnet ameliyatı var
alpiss_ Merhaba benim oğlum da 1,5 aylık. Dün doktor kasık fıtığı var ama ameliyat için erken dedi ve gaz ilacı verdi 10 gün sonra tekrar kontrole çağırdı. Büyük ihtimalle ameliyat olacak. Siz ameliyatı yaptırdınız mı acaba nasıl bir süreç izlediniz ?
DreamTheater alpiss_ ameliyat oldunuz mu süreç nasıl geçti aynı durumdayım çok tedirginim sütüm azaldı stresten
emin_balta Arkadaşlar nasıl anladınız kasık fıtığını. Benim oğlum da 1 buçuk aylık az önce altını değiştirirken sol tarafta hafif sertlik var gibi hissetttim 😔
alpiss_ @“musmin” merhabalar oğlum şu anda 20 aylık ☺️ 2 aylıkken ameliyat oldu sadece 20 dakika sürdü. Ameliyattan ilk çıktığında 1 saat beslemeyin dediler acıktığı için mi korktuğu için mi bilmiyorum çok ağlamıştı. Ama sonrasında hiç sıkıntısı olmadı korkulacak hiçbir şey yokmuş. Sezaryen ameliyatı gibi yapıştırma şeklinde olduğu için Kasığında küçük ince bi çizgi var sadece. Ameliyat olur olmaz günlük rutine devam ettik. Ekstra hiçbir şey yapılmıyor. Sonuç olarak içiniz rahat olsun çok basit bir ameliyat ☺️ Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu
DreamTheater alpiss_ ay Allah razı olsun uğraşıp yazmışsınız çok teşekkür ederim. Peki damaryolu ve kan alma zor oldu mu
alpiss_ Bebek oldukları için her türlü kötü bence 🥲 ama kendinizi kötü hissetmeyin her şey sağlığı için. Benim oğlum ameliyattan önce çok ağlıyordu fıtığı biz evde fark ettik ameliyattan sonra ağlaması kısmen azaldı.
alpiss_ @“musmin” tedirgin olmanızı çok çok iyi anlıyorum 🥹 ama sadece 20 dakika sürüyo yatış bile vermiyorlar normal muayene olur gibi aynı gün çıkıyorsunuz içiniz rahat olsun hatta erkek bebekse sünneti de teklif edin bence. Biz söyledik ama kabul etmemişlerdi
DreamTheater alpiss_ kız bebek çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Ameliyathaneye girdikten ne kadar süre sonra kucağınızdaydı bebeğiniz ? Damaryolunu uyuttuktan sonra mı açtılar ? Bunları da cevaplarsanız çok memnun olurum
DreamTheater alpiss_ olmadı henüz ay sonunda prof. Doktora götüreceğim muhtemelen 2. Ay aşılarını yaptır 2 hafta sonra getir diyecek
DreamTheater alpiss_ kızımın fıtığı dışarı çıkıp zor içeri girdiği için hemen yatışımız yapıldı ve bugün ameliyat oldu. Çok şükür korktuğum gibi olmadı desteğiniz için çok teşekkür ederim ☺️