halin00 Batıl, akşamları biz çıkıyorduk ama 12den önce dönmeye çalışıyorduk eve ki bizde genelde gece yarısından önce dönmeye çalışıyoruz. 40 gün dışarıya çıkılmaz demenin sebebi annede bebekte 40 gün boyunca enfeksiyonlara karşı açık olduğu için bir nevi toparlanma süreci aslında o kadar. Eskilerde bunun farklı bir versiyonunu değiştirip sunmuşlar önümüze . Ben çıkıyordum dikkat ettikten sonra bir sorun olacağınj düşünmedim hiç