selenayseviin Anneler merhaba kızım ek gıda geçicek buharlı pişirici almakla almamak arasındayım sizce kullanan memnun olan olmayan varmı
kckkz- selenayseviin evinde çelik süzgeç varsa ona uygun bir tencerede öyle haslayabilirsin ben almadım öyle yaptim
Nafe selenayseviin almayın valla gerek yok iki aya sizin yediklerinize başlayacak zaten tuzsuz şekilde ben aldım 10 defa kullanmadım gereksiz masraf
MadamMommy selenayseviin Aldım bir kere bile kullanmadım istiyorsan çok uygun fiyata yollayım sana 😊ya meraktan bari bir kere kullan demi yok
Aslicamm selenayseviin bence buharda pişirme aparatı çok daha az maliyetli olup syni işlevi görüyo :)
MadamMommy acarbaby Kiwi marka ben 1200 e aldım şu an 1600 en düşük gördüğüm fiyatı bir kere bile kullanmadım ya😂ama lazımsa size konuşalım
Ayserose Bence kesinlikle alınmalı kullanmayanlar suda haşlayıp verdi demekki ilk dönem. Suda haşlamakta seçenek ama vitamini gidiyor suyla beraber buhar aparatında daha sağlıklı. Ben çok kullandım halen kullanıyorum arada (10 aylık)
Unicorn67 selenayseviin alınmalı ya ben geç aldım sinbonun uygun fiyatlisini aldım çok rahat ettim iş görüyor yeterli bence
Bir_bebek_bir_anne selenayseviin ben almadım süzgeç ile yaptım ama buharlı pişirici alsam işim çok daha kolay olurdu bence . Maddi olarak hiç sorunum yok alayım derseniz alın ama almakta zorlanırım ama alayım derseniz bir iki ay sonra kullanmak istemeyeceğinizi belirteyim çünkü bebek sizin yemeklerden yemeli diyor doktorlar bir süre sonra .
imeaeb selenayseviin Ben kiwi baby’ninkini aldım buharda pişirme aparatı da almıştım ama çorba için falan çok kullanışlı bence haşladıktan sonra ekstra bulaşık çıkarma derdi olmadan rondodan geçirip çorba da yapabiliyorsunuz
Bebegimben1 selenayseviin hiç gerek yok bence buharlı pişirici var ya delikli olan ondan alsanız 1-2 ay en fazla kullanırsiniz
refresher selenayseviin buharda pişirme aparatı var her türlü tencereye oluyor çok pratik onunla yapıyorum