Bebeğimde bugün farkettim ki alt tarafta ikili beyaz bi şişlik var , zaten aşırı salyalı kafası ateş gibi ama ateşi yok huzursuz sebepsiz ağlama beslenme reddi uykusuzluk hepsi vardı atak haftasına bağladım ama bugün sabah farkettim 2 gün önce yoktu böyle bişey diş mi çıkarıyor acaba foto yükleyemedim buraya