Kızlar ek gıdaya yoğurt ile başladım bebeğim 6 ay 20 günlük, ilk başlarda bir şey yoktu aradan 10 gün geçince yoğurt verdiğimde ağzının kenarları döküntü şeklinde kızarmaya başladı birdaha verdim gene aynısı oldu başka bir şey yok kanlı mukuslu kaka falan şimdi kestim yogurdu 1 ay falan vermicem ama yoğurdu yapacağım biskuviye de mi yada tereyağ falan da mi kullanmayım çorbalara çok kararsizim bide emzieiyorum ben yoğurt falan yiyorum bir alerji bulgusu olmadı ben yediğim halde ama verince oldu böyle yaşayan var mi