Iyi akşamlar kızlar, 2 aylık kızım var ne gündüz uyuyor ne gece ne yapacağımı şaşırdım artık desem gaz var yok gazını güzel yapıyor şükür kaka sorunumuz da yok, 5 dakika bırakıp bir iş yapamıyorum salıyorum gündüz diyorum belki 1 saat uyar en fazla 10 dakika uyanıyor 🙈 günü bütün öyle devam ediyoruz gece duş yapıyoruz rahatlasın uyusun diye yine uyumuyorr her gece saat 23:30 - 00:00 da uyuyor bazen gece uyutuyorum bende yatıyorum ben uykuya dalınca geri uyanıyor resmen bazen ağlamak geliyor içimden🙈 çok yorğunum tek başıma büyütüyorum evladımı, eşim herğün işde akşamlari 1 -2 saat kadar ilğileniyor ama o da yorgun geliyor işden erken yatıyor, sizlerde durumlar nasıl inşallah ilerki aylarda düzelir uyku düzeni gundaklasam ozaman da deli gibi ağliyorrrr ne yapcagimi bilmiyorum beynim kaldırmıyorr,evlad çok güzel birşey ama bakması da büyütmesi de çok zor rabbim hepimize sabır versin🤗❤biraz uzun oldu kusura bakmayın.