Kızlar iyi akşamlar
Benim kan grubum 0 pozitif, oğlumun kan grubu B+ kızımın kan grubu B+.
Oğlum 3,5 yaşında kızım daha 6 günlük.
Ve benim kan grubumdan sebep çocuklarım sarılık oluyor ama diğer olanlara göre daha ağır geçiriyorlar yaşayan bilir değerleri yüksek çıkıyor. İnternetten falan doktor videoları izledim düzenli beslenme, çiş ve kaka sayısı vs önemli diyorlar çok şükür onlarda gayet yeterli düzeyde ama sarılığa bağlı olarak uyanması bugün daha zor oldu ne yapabilirim şunu yaparsan işe yarar vs dediğiniz yada yakınım şunu yapmıştı işe yaradı dediğiniz bişey var mı acaba