mutlul Bebeğim 4 buçuk aylık yüzüstü yatırdığımda kaldırıyor zorla ama fazla tutamıyor kucağımda da aynı sağa sola düşüyor kafası elinden tutup kaldırıyorum zorla kaldırıyor hiç tutamıyor değil aka güçsüz tutuyor ve kısa süreli
dilberhala1 mutlul Bence mutlaka bir doktora götürün 4.5 aylık artık tutması gerek 2. Ayından sonra tutması beklenir hatta
mutlul dilberhala1 bende geç tutmuşum annem öyle diyor hiç sallanmaması gerekmiyor mu bu aylarda bizimkinin sallanıyor kafası tamamen güçsüz değil ama tamda tutmuyor anlamadım
mutlul Canimbenim65 su an 15 aylık oldu çok şükür tutuyor emekliyor yürüme çalışmaları yapıyor sadece motor gelişimleri biraz yavaştan geliyor ama sınırda yapıyor hepsini
mutlul merve2255 çok şükür tutuyor artık onbeş aylık yürüme çalışmaları yapıyoruz çünkü doktorlar biz sıkıntı görmemişti hep rutin kontrollerine gidiyorduk d vitaminini düzenli kullandım ekgıdaya geçince güçlendi ama yürümesi biraz geç kaldı ama endişelenmiyorum çünkü herseyi sınırda yaptı
mutlul Canimbenim65 d vitaminini düzenli verince tuttu birde alıştırma yapmak lazım benim ilk anneliğim tumi time sevmiyor diye fazla koymamıstım şimdi ki aklım olsa sevmese de ara ara kısa da olsa koyardım onun çok etkisi var sürekli hareket ettiririn benim öğrendiklerim buydu ünşAllah sizinki de tutar herseyi sonda yaptı oturmayı dokuz da desteksiz olarak falan filan su an emekliyor kalkıyor yürümek üzere sadece adım atmada korkuyor inş o da olacak
Canimbenim65 mutlul ya benim bebeğim sürekli karın üstünde çoksa seviyor ve ellerinin üstünde durabiliyor basını o şekilde tutabiliyor oturuncs biraz sıkıntı yapıyor
balyanakannesi_ mutlul sabah uyandıklarında neşeli oluyolar genelde o zaman egzersiz yaptırın bol bol tummy time doktor sıkıntı yok dediyse yoktur muhtemelen doktordan iyi bilemeyiz belkide üşendiği için yapmıyordur siz alıştırmaya çalışın
elizz_momm mutlul tummy time yaptırın sakin olun ilk önce doktora da bir danışın her bebek aynı değil genel olarak evet tutması lazım ama kendinizi korkutmayın yüz üstü etkinliklerine ağırlık verin
pimpiriklianne43 mutlul ben kızımda yastık kullanmıştım basini bir türlü tutamiyordu yastık kullanmayı bırakınca tuttu sende uyurken yastığa yatiriyorsan yastıksız yatırıp deneyebilirsin