SeverusSnape yirmiikikasim23 kuzenim çocukları için aldı bu özü. Öyle kötü ki, bi de stoklu almış. Bin pişman. Çocuklar ağzına sürmedi.🫠
Gizemlibirisi meri-ebrar evet kendi paralarıyla aliyolar ama reklamını yaptiklari ürünü biz aldıkça onlara da komisyon veriliyo
yirmiikikasim23 ahlelele_ahlelas avukat feyza hanim kac defa soyledi stokladim diye yapilan yorumlar yalan diye
SeverusSnape ahlelele_ahlelas kesinlikle öyle zaten, bazıları bi şeyleri defaatle övüyorsa onun altında kesinlikle bi şey vardır.
livoski bebegim541_ onların önerdiği hiç bir şeyi almam. Bir Instagram fenomeni tanımıyorum düzeni açıkladı. Ürün geliyor trendyola giriyor dakika bir gol bir mükemmel yorumlar doluyor. Parayla tutulmuş kişiler tarafından güzellemeler yapıyorlar. O yüzden yorumlara da aldanıp ürün almayın derim.
angelottes bebegim541_ Badessnewss önerir gerisi reklam yapar. Başkasının önerdiği ürünlere güvenmeyin. Bir de mühendisinoğlu. Oy çok seviyorum bunları 🥲
Mrvsmt2502 angelottes ilk dediğinizi bilmiyorum ama mühendisoğluda patladı. Para alıp övdüğü ürünler oluyormuş sağlıksız olduğu halde sağlıklı diye tanıttı. Patiswiss olaylarından sonra oda patladı. Hiçbir fenomen güvenilir değil para için her şeyi överler
Gizemlibirisi bebegim541_ takip etmeyin.para kazanıyorlar umurlarinda değil neyin reklamink yaptiklarj
knnevah bebegim541_ karşılığında para falan mı alıyorlar? Para almak ne kelime yahu? Hiç görmüyor musunuz hepsi maksimum 3-4 yılda villa yaptırıyo kazandığı reklam paralarıyla. Asla güvenmeyin reklamcılık onların işi, para nerde fenomen orda
nbanba Bu fenomenlerin arasından bir tanesi benim üniversite hocamdi,digeride uniden arkadasimdi. Yani nasıl buralara geldiler ben hala nasıl aynı yerdeyim aklım almiyo🤣🤣🤣
slnrcn bebegim541_ o marka aynı anda birçok kişiyle anlaşıyor ve bir hikaye paylaşımına 10 bin 20 bin gibi paralar alıyorlar 🙈 zehir olsa da övmeleri ondan 😂
uykusuzluklarinanasi bebegim541_ ben artık güvenmiyorum yeni fenomenlere. belki görmüşsündür bi salata kasesi var. üzerine işte bugün böyle hazırladım vs tarzında yazıyorlar. rastgele bir fenomende de gördüm aynısını aynı yazı şekli aynı emoji falan bence hoş değil yani belki evlerinde bile yok o ğründen.. gerçekten bilmediğimiz bi fenomene güvenmemek lazım bence özellikle yeni türeyenler para için her şeyi yapıyorlar.
Beyzatlass bebegim541_ Derya balta hariç hepsi Fasa fiso evimin bi kaç eksiği vardı şans önerdiklerini araştırarak aldım buharlı temizleyici mesela aşırı memnunum karchere o kadar para verene kadar benim aldığım çiçek ama herkesin aynı ürünü övdüğünü görünce kaç burdan diyorum ahahahahaha