bal203 Alfa_Mom ins bizimde duzelir hep boyle gidecek diye korkuyorum ne emiyor simdi mesela 30 cc mama yaptim 20 icti sadece zorlayincada cikariyor stresten saclarim dökülüyor artik cok zormus cocuk buyutmek
Ardenaden sugarmomy anne sutu aliyor dr um neocate yazdi yinede.kacak yok ilk bebegmde alerjikti tecrubeliyim asslinda da dunle bgn gaz sorunu yok sukur
sugarmomy Ardenaden benm bebegım anne sutunu bıraktı😩😩😓sadece mama alıyoruz 1.5 hafta olucak ama hala şikayetlerimz en önemlisi gaz sorunumuz devam edıyor ne zaman etkı edecek bu mama acaba😩
semasyy twinsmomm2 neye alerjisi çıktı bebeğinizin kızımın soyaya alerjisi çıktı birden golden goatta yokmuş diye duydum doğru mu acaba
sugarmomy Ardenaden alerji maması kullanıyorum bi yapar diyorlar bi yapmaz diyorlar valla bende anlamadımki. 4 ay 8 günlüğüz suan