bal203 hızursuzluk olmadı ama kabız yapıyor bayağı,belki o yüzden huzursuz olmuş olabilir bebekler.Zorlanarak azıcık azıcık kaka yapıyordu yavrum erik posası filan rahatlatıyordum öyle ama baktım ki düzelmiyor mamadan olduğuna emin oldun ve bıraktım.Ama bir arkadaşım daha kullanıyor bebeğine o memnun olmamış böyle bir problem.Mamalar bebekten bebeğe değişiyor deneyerek anlayacaksınız malesef.İsraf oluyor mamalar ama napalım