Kızlar kızım Bi ay sonra 2 yaş olacak 1 haftadır bezini istemiyor çıkartıp çişe gidiyor tuvalete ama kaka için aynı seyi soyleyemicem onu soylemiyor herkes alıştır artık istemiyor bezi diyor ama ben cesaret edemiyorum sizce denemelimiyim daha erkenmi dersiniz