Zhrbl12 afrakevser nasıl tepki verdi çok ağladı mı. Yada durgunlaştı mı. Kustu mu? Benim bebeğimde başını beşiğe çarpmıştı azıcık ağladı kucağa alınca sustu. Biraz takip ettim çünkü bende köy gibi bir ilçede yaşıyorum ilgilenmiyorlar. Baktım herşey normal çok şükür bi sıkıntı yok. Ama mutlaka takip edin
afrakevser Zhrbl12 5 dk falan böyle ağladı dışarıyı çok seviyor dışarı çıkınca sustu uyuku saati gelmişti hep aynı saatte uyuyor mamasını verdim besigine koydum uyudu öyle böyle farklı bir davranışı olmadı
umutku afrakevser Anladım canım o zaman kusma gözlerde kayma uyku hali var mı onları takip et bir de uyutma
Ozgebegum afrakevser sizi çok iyi anladım bende öyle bir yerde yaşıyorum. Önce sakin olun gözlem yapın hareketlerinde bir değişiklik var mı diye. Osman Gönülal ın çocuklarda düşme ve kafa çarpması videosunu izleyin
afrakevser Ozgebegum fareketi farklı gelmedi dışarı çıkınca sustu hemen mamasını yedi uyudu besigine bırakınca hep bu saate uyuyor böyle
seizetheday afrakevser 77 cm yüksekten mi düştü yani kaç aylık bi takip edin kusma gözlerde kayma vs olacak mı bi süre uyumayın
Sebusebu afrakevser geçmiş olsun canım. Benim biri 5 aylıkken diğeri 11 aylıkken baya yüksek aynı yataktan düşmüşlerdi. Doktora gitmedik, 2 saat uyutmadık gözlerde kayma ya da fışkırtarak kusma vb olmadı. Bıngıldak acıksa zaten mr a sokmuyorlar
afrakevser Sebusebu uyuku saati gelmişti hep saati gelince mama yiyor uyurdu beşikte kendi mama verdim uyudu uyandirayim mi stres oldum bilmiyorum ki ne yapayım 😣😣😣😣
ugrakyagiz afrakevser canim uyutma belirtilere bak kotulesjrse götür durma bile göz kayması kusma vb benim ki 10 aylik 74 cm koltuktan düştü herhangi birşey olmadı