Kalbim_21 Kızlar Sabah haberlerde gördüm Japonyada böyle bir yarışma yapmışlar korkunc maskeler takıp bebekleri korkutuyorlar hangisi daha erken ağlıyorsa ona ödül veriyorlarmış çok üzüldüm o bebeklere yarışma için çocuklarında kötü etkiler bırakıyorlar o maskelerden dolayı çocuk oyuncak tutmaya paylanco yada değişik oyuncakları görmeye tutmaya korkar artık biz bebeklerimizin ağlamasını bile istemiyorken oradaki insanlar korkutarak ağlatıyorlar siz olsanız böyle bı yarışmaya katılır mıydınız eminim kimse katılmak istemez çocuğunun ağlamasını ve bir şeyden korkmasını istemez
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ay öyle bir şey mi varmış diyerekten YouTube’dan izledim. İğrenç ötesi bir şey ya diyecek bir şey bulamıyorum… Biz ağlamaması için bin bir türlü şebeklik yapıyoruz, milletin yaptığına bak ya Yazık ya çok yazık. Nasıl da ağlıyorlar kıyamammm🥺
Kalbim_21 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Evet maalesef biz ağlamalarına kıyamıyirken onlar korkutarak kötü şeylerle ağlatıyorlar