tarcinn tabii yapabilirsiniz. Hap şekilde oluyor. Yutturmakta zorlanabilirsiniz başlarda fakat kısa sürede alışırsınız. Veterinerinize danışmanız daha doğru olur isim için. Öyle çok marka ve kalitede ürün var ki ben ne söylesem bilemiyorum. Bir de her zaman veteriner kliniklerinde sirkülasyon olur, saklama koşullarına dikkat edilir. Standart bi petshoptan almanızdan çok daha güvenlidir. Umarım işine yarar bişeyler söyleyebilmişimdir. Evlatlarınız sağlıkla büyüsün 🌸