yirmiikikasim23 Prenslerin_Annesi34 bendeki fibrostik kist yani zararsiz cikti canim insallah iyi huyludur sizinkide
Prenslerin_Annesi34 yirmiikikasim23 anneminde fibrokist var memede kitlesi var bide 6 ay takipli bırads 3 o kitle büyüynce mr istediler alerjiden dolayı yapamadılr onu biyopsi oldu sonuç çıktı cuma göstercek boğazımızda kalbimiz
yirmiikikasim23 Prenslerin_Annesi34 ya inan cok zaman gecti ustunden raporumun yerini bulabilsem en azindan resmini gonderirdim karsilastirma yapilirdi ama fibroadenom ibaresi geciyormu