Ogulluana USG ile bakılıyordu, 2 ay önce USG çektirdim kitleler çıktı 6 aylık takip onerildi. Göğsümde yeni bir kitle farkettim doktoruma randevu bulamıyorum, başka doktora gittim o da kendi doktoruma gitmemi söyledi. Şuan içimin rahat etmesi için daha detaylı diye mr çekinmek istiyorum ama mr dan sonra USG ye gerek olur mu ki