Belcim30 evet bizimde gitti kilot ve şort 🤦♀️ yaz gelsin denizde öğret diyor annemde ama şuanda da biliyor çiş, kaka yapıyorum diyor tek sorunu lazımlığa gitmemek 😁😁 temmuz ağustos ta tekrar denerim hem benim içinde sabrım geri gelir diye düşünüyorum 🤗❤