Prensesannesi32 xbebegimx benim bebeğim 35 hafta 6 günlük doğdu 2.ay da 6.ayda ve 1 yaşında götürdüm doktor artik 3 yaş muayenesine gelirsiniz dedi
xbebegimx Prensesannesi32 tesekkur ederim benim bebegm hic muayene olmadi doktor da bir sey dememisti ne zaman yapilcagi hakkinda
lohusaserbeti Biz 3 aylıkken gittik bi sıkıntı yoktu 6 aylık yine gösterirsiniz dedi ama çocuğun gözünde bi sıkıntı yok gitmeyi düşünmüyorum