Merhabalar
Bebeğim 9 aylık oldu
Şimdiye kadar ek gıda sürecinde bir problem yaşamamıştık. Ama şimdi verdiğim şeyleri çok az yiyor. İştahsızlıktan mı bilmiyorum. Çorba tarzı şeyleri artık pek yemek istemiyor. Sizler alternatif olarak bebeklerine ana öğünde neler veriyorsunuz şimdiden danışmak istedim