tugba2407 Kızlar benim 6 ay 10 günlük bir bebeğim var ne emiyor ne oynuyor ne de uyuyor gece ve gündüz 10 dakika da bir uyanıyor ve emmek de istemiyor mama da almıyor sizinkiler de böyle mi bunaldim ve yoruldum
QR8 tugba2407 evet sürekli kucak ve ağlama modunda gece kaç kere kalktığımı artık saymıyorum alt dişi patlamış belki sizin de diştendir
QR8 tugba2407 rahatlatmak için bir şeyler yapıyor musunuz eline yeşil soğan vermek karanfil zeytinyağı yapıp diş yerlerine sürmek yada diş topu/granülü kullanmak bir deneyin bakalım rahatlıyor mu
QR8 tugba2407 10-15 tane karanfili ezin üzerine geçicek kadar zeytinyağı döküp buzdolabında bir gün bekletin sonra diş yerlerine sürebilirsiniz biz faydasını görüyoruz soğuk soğukta iyi oluyor
QR8 tugba2407 ezdiğiniz karanfillerin bu baş kısmı olmasına dikkat edin bu ağrı kesici özellik orada yoğun diyorlar