Herkesin farklı olmuş anlaşılan.
10 aylıkken genel anestezi ile yaptırdık, dikişli ve sargılıydı, yarım saat kadar sürdü işlem, çıktığında iiydi, ne pansuman ne bardak biz hiçbir şey yapmadık. Doktoru sargının 2 gün içinde düşeceğini ve duş aldırabileceğimizi söyledi öyle de oldu. İşlem saat 10 gibi bitmişti 2 gibi Calpol verin dedi, saat 2ye kadar ara ara ağladı sanırım çişini yaparken canı yandı, sonrasında normal hayatımıza geri döndük. Korkmayın kolay geçiyor ki ben de çok korkuyordum.