Serapkabael 3 gündür oğlumda öksürüklü balgam var bu konuşa yardımcı olur musunuz?? Çocuklarınızda olunca napıyorsunuz
beyzzsenturkk_ Serapkabael ilerletmeyin derim en son öksürüklü balgamı olduğunda bronşit dediler hava verdiler öyle geçti evde zaman kaybetmeyin
Serapkabael beyzzsenturkk_ dün hastaneye götürdük fakat hava falan vermediler iğne vurup yolladılar. Evde nebülizatör var versem olur mu
beyzzsenturkk_ Serapkabael peki ne tanısı koyuldu grip bronşit nezle falan bize de iğne yapıldı ekstra hava verilmişti