Tostosun_Annesi14 Arkadaşlar bebeğim 9 aylık son 4 gündür sürekli mızmız iştahı kesildi birden ve salyası çoğaldı damakları kabarmış sizce ne zamana patlar
Minaa66 Tostosun_Annesi14 benim kizimin boyle olunca ertesi güne çıkıyor 4 diside aynı şekil oldu her bebeginki farkli olduğu için eli kulağında diyebiliriz
Sevimnur09 Ay maşallah 1 haftaya patlar inşallah bize doktorumuz pırasa ve bol bol yeşil soğan ver dedi agrısını hafifletir ve antibiyotik yerine gecer demişti ama siz bilirsiniz
Tostosun_Annesi14 Sevimnur09 yeşil soğan veriyorum bende evet biraz rahatlatıyor ama geceleri çok huzursuz genelde inşallah biran önce patlar yavrumda rahatlar
gokceege Tostosun_Annesi14 evet öyle oluyor canım buzdolabına dişliğini koy soğuyunca ver eline rahatlatır
Sevimnur09 Tostosun_Annesi14 valla bizim üsten dişimiz çıktı digeri patlıyo 4. Cü diş geliyor inanın perişanız bide infulanze oldu anlatamam yorgunulu ama geciyor tez zananda atlatın inşallah
mucizem24 Tostosun_Annesi14 acı değil mi ya yiyor mu ? Bilmediğim den soruyorum kusura bakmayın ilk defa duydum
Tostosun_Annesi14 Sevimnur09 geçmiş olsun sizede gerçekten bu dişleri hem bizi zorluyor hemde yavrularımızı perişan ediyor hadi biz neysede onların o acısını görmek daha kötü yapıyor insanı
Tostosun_Annesi14 mucizem24 yemiyor yani sadece damaklarını kaşıyor arada bi yüzünü ekşitiyor ama kaşıntıyı hafifletiyor en azından
Tostosun_Annesi14 Minaa66 inşallah bi kaç gündür şişti damakları bugün iyice belirginleşti en kısa zamanda çıkar umarım