Kızlar oğlum 18 aylik rutin kontrol için doktora gittik değerlerine bakmak için kan tahlili verdik tahlil sonucu değerleri iyi çıktı ama sarılık değeri yüksek çıkmış biraz doktor karaciğer ultrasonu istedi çok endişeliyim aynı durumu yaşayan var mı inşallah ciddi bisey çıkmaz 😔