Kızlar selam 3 4 gündür bende öksürük vardı dünden beri kızımda öksürüyor. Bunun için hemen hastaneye götürmek istemiyorum evde duzeltmeye çalışıyorum ayağının altına zeytinyağlı sarımsak sürüyorum. Birde uyurken bu öksürüğün geçmesi için hava versem olur mu. Kotulesirse tabiki hastaneye götürcem hemen niye hastaneye goturmuyosun diye linçlemeyin. Ama hastaneler çok kalabalık ve öyle çokta hasta değil ama ilerlemeden biseyler yapmaya çalışıyorum evde. Lütfen fikir verir misiniz