neolmusyaani hahahah ayy gulsemmi aglasammi bende sadece bizim kız böyle sanıyordum bizimkide şişmiş dışı değdiği için sürtünüyor ya pespembe bir şişlik var bizde denedik yok ama hep parmak parmağı ağzına alınca gözler gidiyor uyuya kaliuor aslında çok rahatlık ama işte parmağına zarar nasıl çözüm bulcaz kız napcaz krem falan var diyorlar ise yararki bilmiuorum benim kız 11 aylık doğduğundan beri aynı vallahi emdiği parmak degsiik olmuş digerinw gore doktor bırakır diyor ama bakalım nolcak