KLORAK ben doğumdan itibaren tuvalet iletişimi yaptım. Ona ragmen 20 aylık bıraktı. Kakayı 7. Aydan beri lazımlığa yapardı. Çişi de eğer lazımlığa oturduğunda varsa yapardı. Ama çişim geldi diyip kendi gitmesi 20 ayı buldu. Gece bezini de aynı anda bıraktı. Her gece 1 kere kaldırıp çişe tutarım. Bence isterseniz bırakırsınız ama sürekli takipte olmak gerekiyor. En son ne zaman yaptı ne kadar su içti. Ona göre o söylemese de götürmek gerekiyor. 18 ay civarı 3 saate kadar tutabiliyordu çişi. Ondan önce çok daha sıktı çiş aralıkları. Bir de herkes yazı bekliyor ama bence gerek yok. Tam tersi yazın daha çok su içiliyor, kavun karpuz yeniyor. Cis kazalari yazin artiyor.