Merhaba anneler.
Bebeğim 10 aylık, doğduğundan beri düzenli aralıklarla ishal ve ardından geçmeyen pişik oluyor. Sebebini bilmiyoruz birkaç kez kaka tahlili verdim ilkinde kakada lökosit çıktı antibiyotik kullandık ama devamlı tekrarlıyor. Yine kaka veriyoruz normal, valla çözemedim. Son gittiğimiz doktor bazı bebeklerin bağırsaklari zorlanır enterogermina kullan dedi ve bu ishalde kullandım ve gerçekten işe yaradi ishali geçti çok şükür ileri derece pişik olmadan atlattik. O kadar doktora gittim hiçbiri demedi bugüne kadar, belki aynı durumda olan anneler vardır tavsiye değil ama doktorunuza danisarak deneyebilirsiniz benve diye yazıyorum. Çünkü ishal ve gecmeyen pişik çok zor bir durum.