Merve_sayar kızım 14 aylıkken emeklemeye 21 aylıkken yürümeye başladı emeklemeside bir anda oldu yurumeside. Koltuk kenarlarına tutup gidiyordu iki elimizdende tutup yuruyordu ama asla kendi yurumuyordu. Sonra bir anda kalktı yürümeye başladı. Bu arada ben doktora falanda götürdüm ama sorun çıkmadı doktor zaman taniyin yürüyecek dedi dediği gibide oldu