gozdegunduz 425307 doğum kilosu kaç? Benim bebeğim 3130 doğdu tam 40 haftalık doğdu. 3.ayında hastalandı kilo alımı olmadı desem yeridir. Ama ben çok çok zayıf biriyim doktor tamamen genetik senden ne çıkabilirdi minyon olacak dedi
Tugbazk07 425307 doğum kilosu genetik faktör kız bebekler erkek bebeğe göre minyon oluyor kızım 6.800 grdı 6 aylıkken 6 ay 21 günlük oğlum 9 kilo şuan hiç kafanıza takmayın büyüyüp gidiyor kızım şuan 11.500 30 aylık
idareedemem 425307 benim kızım da aynı çok zayıf ya geçen komşu diyo ki sakın yoruluyorum deme bu kuş gibi çok zayıf 😄😄salak karı ya bak yine sinirlendim 🙈🤦♀️Tatlım benim ilk kızım o kadar kiloluydu ki doktor obez olacak diye kızıyordu bu bebişim de tam tersi resmen beslenmemek için direniyor zorla emziriyorum hayirlsisi napalim
idareedemem idareedemem benim kızım da 39.haftada 2820 doğdu doktor dediki doğum kilosunun 2 katını gecmis kilosunu sorun etme ben de önemsemiyorum arık cevredekiler yorum yapmadıkca bu arada sadece anne sütü alıyor mama ek gıda her şeyi de reddediyor 😓
anonim96 2740 doğdu 48 cm Tam 6 aylıkken 6370 kilosu boyu da 60 cm’di 😂🥲 4 gün sonra 7 aylık olacak bakalım kaç kilo oldu görücez Bizim doktor hiç zayıf falan demiyor ama çevrem bu çocuk çok zayıf küçücük diyip duruyor özellikle benim akrabalarım 🙄
yelizs 425307 merhaba benim kızımda 2800 doğdu 6 aylık olacağız boy kilosu sizinki gibi bende biraz endişeliyim. Şuan kızınız nasıl kilo alımı iyi mi merak ettim
425307 yelizs şuan 8 aylık olcak bir haftaya hala 7 kiloda boyu biraz uzun ama zayıf hiç bir şey yemiyor