selnsnc Kızlar yarın dava açıcam masraflar falan her şey ne kadar tutar yakın zamanda yaşayan var mı süreç nasıl
aven selnsnc kasım ayında abim boşandı 0 masraf avukat tutmadık cunku anlasmaliydi ve protokol hazirladilar kendi aralarinda
Gunesumay19 selnsnc Anlaşmalı boşanmada avukata gerek yok,ptotokolü hazırlayıp imzalamanız yeterli. Aile mahkemesine gidip gün alacaksınız vezneye az bi ücret ödeniyor onu da mahkeme sonrası geri veriyorlar zaten.
Gunesumay19 selnsnc eşim iş için şehir dışına taşınacak biraz acil olabilir mi dedik öyle söyleyince 2 hafta sonraya gün vermişlerdi😊
EbruBoluKaya Protokol imzalayıp başvuruyorsunuz geçen sene 800 küsür birşeydi günüde hemen vermişlerdi