Herkese merhaba🥰 75 günlük bir bebeğim var 6 gündür 2 defa lavman uyguladım kakasını yapamıyor normalde günde 3-4 kere kaka yapardı birden kesildi çok huzursuzlanip ağladığı için de mecbur lavman uyguladım şu an yine yapamıyor anne sütü alıyor bende yediklerime dikkat ediyorum sebze , lifli gıdalar tüketiyorum, mesajlar yapıyorum bebeğe ama fayda etmiyor ne yapabilirim?
Başına böyle bisey gelen var mı?
☹️😥``