Bugün oğlumu doktora götürdüm.Üsütmüs .hava degısımınfazla yaptırmadıgımı d vitaminlerini zamanında verdıgımı söyledim bana dediği şey ek gıda alıyormu, Oldu.Yedıgını ama iştahsız olduğunu söyledim antibiyotik,çinko ve hava yazdı .bunlar bitince derhal emzirmeyı sonlandırın ddı.🥲🥹Oğlum kilo almıyordu son zamanlarda.bayramda kesicektim ama esım bu türlü izin vermedi .İsin bu noktaya gelecegını blıyordum .Oglum koca kıs hasta gezdi .Şimdi size sorum şu memeyi aglatmadan nasıl bıraktırabılırım ve bıraktıktan sonra iştahı acılırmı?