Merhaba, bebeğim 2 yaşına yeni girdi ve inatlaşmalar, istediğinde diretme, ağlamalar 1-2 haftadır kendini göstermeye başladı. Ayakta sallayarak uyuttum hep artık uykusu geldiğinde beni uyut beni uyut diyor. Birkaç defa anlatıp yanına yattım denedim falan ama çok ağladı illa ayakta uyutmamı istedi. Kıyamadım pes ettim devam ettim sallamaya. Ayakta sallandığı için uyksundwn hala uyanıyor, bakıcısına veya bir arkadaşıma bıraktığımızda kendi kendine uyuyor ama, yani aslında kendi kendine dalmayı biliyor. Ve orada kesintisiz uyuyor kendi uyuduğu için. Bunu bırakma konusunda nasıl bir yol izleyebilirim? Tavsiye edeceğiniz bir yöntem var mıdır?