Sarenur_Kara canım çoğu annenin yanlış yaptığı birşey var ki sağmakla bebeğin emdiği süt miktarı çok farklıdır.Şimdi dersin ki neden 1 ay öncesinde 100ml çikiyordu şimdi değil.Şöyle ki git gide memeler terbiye olunur ve bebeğin ihtiyacı kadar süt ürertir ki buna terbiye olunmuş meme denir.Ayrıca bebek emerken bebekle kurulan duygusal bağ,hormonların işe düşmesi,bebeğin emme gücünün makineden daha çok olması sütün miktarına çok etki ediyor.Sen sağarken sağma süresi boyunca paniğe kapılıyorsun eminim.Sütüm ne kadar çıkacak?Ya az çıkarsa diye stress yapıyorsun ki tüm bunlar sütün az gelmesine etki eder.Yani demem şu ki sütünün azaldığı yok.Aksine böyle yaparsan sütün stresden azalır.Kendini rahatlar ki sütün azalmasın.Bol bol sıvı tüket ve istirahet et.Bebeğinin ağlaması da yani ağlamayan bebek yok.Bizimkisi 7,5 aylık oldu kaşıl mamasını yerken bile ağlıyor.Oysa nasıl seviyor o maması.Düşün yani göz önünde yediği ama ağlıyor.Demek ki doymadığı için değil.Kendince bir nedeni var ama ben de henüz bulamadım😂