Usnac1995 Kızlar araba bayağı temiz. Puseti var fakat çok az süre kullandım ve sarıp sarmalayıp kaldırdım onu. Alıcı olursa açıp fotoğrafını çekerim. Arabanın içindeki pedi makinede yıkadım ve dikişleri attı, terzide diktirdim. Üzerinde lekeler oluşmuş silinse geçer mi bilmiyorum. Ama kullanıma engel değil, ben bazen onu çıkarıp kullanıyordum. Genel olarak tertemiz öyle çizik vs yok Pusetin sinekliğini de vericem Fiyat : 3500 diyorum. Sıfırı mağaza da 7.000 şuan İstanbul Sancaktepedeyim
Tatlisoglum Usnac1995 çok uyguna satıyorsunuz ihtiyaçi olan alsın ben bunu 2021 de 4 bine aldım araba gerçekten güzelmiş