gunes3134 inanın abartmıyorum aşırı memnunum. Ama bahsettiğim elektrikli ocak değil, indüksiyon ocak. İkisi birbirinden farklı. Elektrikli olan için yorum yapamıyorum. Ama indüksiyon ocağı hem temizliği hem gazlı ocak angaryası olmaması hem de cocuğum olunca yemek yaparken sıkıntı yaşamamak için tercih etmiştim zamanında malum ellerini kollarını doğalgaz ateşine tutabiliyolar, çok çok araştırdım bütün analizlere baktım mesela doğalgazlı ocakta enerjinin yüzde 60ı dışarıya boşa giderken indüksiyonda böyle bi sayı asla mümkün değil üstüne koyduğum tencere tabanı kadar yeri ısıtıyor, bişey mi döküldü hemen kaldırıp siliyorum bi daha tencereyi indiriyorum. Temizliği falan acayip pratik şipşak. Öyle elim değdi yandı derdim hiç olmadı, bir senedir kullanıyorum, elektrik faturama ne kadar yansıdı bilemiyorum cünkü bütün elektrikli aletlerim var evde hepsi de çalısır durumda genelde 400₺ civarı ödüyoruz,