Kızlar sorum başlıkta, doktorumuz emmek istedikçe vermelisin diyor ancak asla doyduğunu bilmiyor. Önce emziriyorum eğer doymazsa (sütüm bazen yeterli gelmiyor yani sütüm çok ama yaramıyor pek) emzirme sonrası mama veriyorum sonra tekrar emmek istiyor. 3 saat içerisinde oluyor tüm bunlar. Geçen gün sağlık ocağına gittik 2 hafta dolmadan 600 gr almış. Ne yapmam gerekir? Obezite değildir dimi? İnternette öyle şeyler görüyorum. Hiç yaşayan var mı?