Merhabalar biz ikinci bebeği düşünüyoruz 3 ay önceden ben dün kan verdim adetim 15 gün geçti evde iki defa test yaptım iki çizgi çıktı dün kan verdim bütün sonuçların çıkmış ama beta HCG çıkmıyor yazmıyor acaba neden olur e nabizdsn bakıyorum normalde yarın di sonuç göstermem yarında 1 Mayıs tatiil buraya sormak istedim cikmamais normal mi