Merhabalar, 8 ay 3 günlük bir oğlum var. Doğduğu günden beri bitmeyen bir uyku problemimiz var. İlk 3 ay çok gazlıydı ona yordum. Sonra ataklardandr dedim ama 8.aya girdik hala deliksiz 4 saat uyuduğunu bilmiyorum. Düzeleceği yerde iyice berbat bir hal aldı. En geç 2 saatte bir çığlık çığlığa uyanıyor. Ve tekrar kucakta gezerek uyuyor. Artık çok yorulduğumu hissediyorum. Ağlama krizlerine girmeye başladım düzensiz uykudan. Aynı durumda olan var mı yada buna bir çözümü olan