meel49 Kızlar bebeğim iki haftadır ağlamak yerine bağırıyor çığlık atıyor aşırı derece hwrseyi öyle ifade ediyor.neden olabilir acaba .kizim hiç böyle olmamıştı.
bircn1 meel49 kızım 7 aylık bizdede durum aynı şekilde hatta sürekli çığlık atıyor internetten falan araştırdım orda sesini keşfediyor falan diyor acaba başka fikri olanlar varmı başına gelen
Elistos1 meel49 ahahah bebeğim 9 aylık oldu çığlıklarından sesimizi duyamıyoruz 😂 sesi de gür anam bir bağırıyor apartman inliyo 😂
meel49 bircn1 bende araştırdım .ama ne bilim aşırı olunca bir korktum.hqtta netten birkaç dr bile yazdım ama cvp alamadım inşallah sesini kesfettigindendir
meel49 busenihicalakadaretmez hic susmuyor bitmiyor zaten asla gece bile bağırıyor inşallah geçer bir an önce başka bir sıkıntı olmasında🙂
meel49 Elistos1 evet ya bu da oyle komşular işkence ediyoruz sanacak asla susmuyor 😀neyse biraz rahatladım demekki oluyor bebeklerde böyle şeyler
sibelkilic 7 aylık ve yemek yedıgımde ben yanımdayse bagırarak bana da ver dıye aglamak yerıne bagırıyor o sekılde huy mu ne edındı bılemedım
meel49 sibelkilic benimkiherseye bağırıyor.huy edinme değilde yemek istediği için öyle yapıyor ek gıda döneminde o çok normal canım.
busenihicalakadaretmez meel49 yok yok sıkıntılı bir durum değil aksine olması gereken bir gelişim basamağı😊
meel49 sibelkilic biz yiyoruz birdaha yemeyecegiz diyoruz ama ne hikmetse hep yiyoruz yada tam sofraya oturacağız o saatte pat diye uyanıyor. 😀
yirmiikikasim23 meel49 evet evet ama aslinda her cigligina donup bakarsak devam ettirecekler gibi geliyo bana