Nacafa evet eşim subay bizde sadece savaş pilotları sağlıksal sorun yaşadığında yer subayı olarak devam eder fesh falan olmaz zaten muazzafız yani demekki sözleşmeli ydi ben gerçekten tanıdığımda vardı sorduracaktım yazdıklarımda da birşey yok kendi kendine triplendi beklesin beş yıl mahkemesini 🤣