Edanur01 tuzludakota teşekkür ederim canım yanıtladığın için bugün daha iyi ilerledi süreç en azından lazimliga oturup birkaç defa yaptı umarım zamanla daha iyi alışır
Sedas00 Birdunyabircennetannesi merhaba bizde 3.gündeyiz 3 kere çiş yapıyor tutuyor ve az su içiyo normal mi