tuzludakota Kızlar, tuvalet eğitimindeyiz kaçıncı günden sonra pes edip beze dönmeliyiz, geçen hafta salı günü başlamıştık aman aman bi ilerleme yok ne yapmalıyım sizce
Birdunyabircennetannesi tuzludakota Gün tam pes edecekken her şey rayına oturdu birden Asla pes etmeyin 8 gün altına yaptı full Ve asla hazır değildi Ona rağmen 15 günde her şeyi tamamladık 10 12 gün deneyin
Anisa021121 tuzludakota ben dün başladım hep altına etti dün ama bugün izin vermedim kendisi arada söyledi ben geldiğini anladım götürdüm yani maşallah nazar değmesin 2 gün de söylüyor ama yaptıktan sonra söylüyor yada önceden söylüyor bu da çok iyi benim için günler geçtikçe daha alışır inşallah pes etmeyin derim benim şuan tek korkum dışarı cikamiycam çarşıya alışverişe gidemicem gitsem napcam yanımda ne bulundurcam bilmiyorum o yüzden iyice alışana kadar evde olcam cikmiycam
annekko tuzludakota 15 gün pes edecek nokta bence. 15 gün içinde çözüyorlar. Yeni bir şey öğrendiğinizi düşünün kaç günde öğrenirsiniz yetişkin olarak bunu 5le çarpın. Yani daha yolun başında bez tak diye ağlamıyorsa devam edin. Ağlıyorsa geri dönün. Ben böyle yaptım
Edanur01 tuzludakota merhaba ne yaptınız alıştı mi acaba? Bizim 5. Günümüz fakat kesinlikle kıyafetini indirip lazimliga oturmuyor. Hep altına yaptı
arzuaysal tuzludakota işaretler hazır olduğunu gösteriyor mu peki hiç 1 hafta içinde söyledi ya da çiş sayısı azaldı mı (iki çiş arasındaki süre)
betii9223 Benim kızımda 8 ay 13 günlük daha. Ama annemler şimdiden başla diyor tuvalet eğitimi için. Çok erken değil mi daha?
arzuaysal betii9223 sizin için tuvalet iletişiminden bahsediyorlar sanırım duydum araştırdım gayet güzel bir şey denenebilir ama inanın benim ona gücüm yoktu o kadar kafam boş rahat bi hayatım yok 😂 sizde tuvalet iletişimi diyip araştırabilirsiniz
Anisa021121 Birdunyabircennetannesi kaç aylık çocuğunuz ve dışarı çıkınca ne bulunduruyorsunuz yanınızda
tuzludakota Birdunyabircennetannesi gerçekten miii yaa valla beklerim ben 10 15 gün yeter ki ootursun düzen alışsın
tuzludakota Anisa021121 ben çıkınca söylüyorum altına yapmak yok diye zaten çok durmuyoruz bu süreçte
Birdunyabircennetannesi Anisa021121 35 aylık 3 ay önce verdik 2 ay kadar yanımızda lazımlıkla her yere gittik taşıdık koca şeyi Sonra artık böyle olmayacak dedim ve bıraktık Lazımlığı evde kullanıyor Dışarda da alaturkaya çömelip yapıyor klozete hala alışmadı İlk 7 gün dışarı kısa süreli çıktık Sonrasında yavaş yavaş çıktık yanıma bolca üst aldım Genel olarak dışarda kaçırmadı Ama bu aralar kaçırmalar olmaya başladı Hala dışarda çişim geldi diyince ne yapacağımı şaşırıyorum ama buluyoruz bir çözüm
Anisa021121 Birdunyabircennetannesi benim kızım da 30 aylık oldu bugün bende 2 gündür başladım benimki de kolzetten korkuyor çömelme bilmiyor bırakmıyor öğreteyim de alıştırma kilodu aldım onu giydiririm dişarda lazımlıkla çıksam millete bana güler zaten tuhaf insanlar o yüzden bende çişini yaptıktan sonra 1 saat çıkartır getiririm eve hava aldırayım yeter 😂
annekko Birdunyabircennetannesi e bebek aparatı çok işe yarıyor. O küçük derseniz başka markalarda benzerleri var. Çantaya atıyorum küçük zaten çok kolay hallediyor dışarıda. Kapatınca yerde tuvalet açınca klozet üstü. Hem dışarıda o klozetlere dokunmamış oluyor. Tavsiye ederim
Birdunyabircennetannesi Anisa021121 Hiç kimse umrumda olmadı sizinde olmasın Büyük poşete koyup hep aldım yanıma ben Çömelmeye alıştırın yere yapsın alaturka tuvalette o daha rahat oluyor korkmuyorlar Klozetten aşırı şekilde korkuyor onu nasıl yeneceğiz bilmiyorum Alıştırma külodu kullanmayın diyorlar bez sanıp yapabiliyorlarmış
Anisa021121 Birdunyabircennetannesi aynen benim kızım da çok korkuyor bizim alaturka tuvalet yok nasıl alıştırcam klozete hiç bilmiyorum kilodu ilk gün giydirdim sadece dışarı çıkarken giydirmeyi düşünüyordum bakalım artık nasıl yapıcaz nasıl bitecek bu süreç
Selma2023 36 aylık oğlum aynı sekilde gündüzleri bez takmıyorum çişini tutuyor yapmiyor gece uyuyacagi zaman takıyorum sadece korkuyor yapamıyor erkek çocuk bide iyce inada bindirdi napacagimi sasirdim
Birdunyabircennetannesi Selma2023 Gece de takmamalısınız kafası karışır Kaçırırsa üstünü değiştirin gece ama bezlemeyin Sabır sabır inanın çok zor süreç sakin olmanız gereken bir süreç ama emin olun emeğinizin karşılığını alıyorsunuz Yeterki sabırlı olun
Birdunyabircennetannesi Anisa021121 Bizim de alaturka yok Evde lazımlığa yapıyor klozetten korkuyor Dışarda yanıma almıyorum ama artık Bir yere gidince alaturka bulmaya çalışıyorum genel olarak gittiğimiz her yerde oluyor çok şükür Halasında yok oraya gittik çişi geldi yaptıramadım klozete en sonunda halası duşakabine yapsın dedi çok istemesem de mecburen oraya yaptırdık Sizde evde duşakabine çömeltip yaptırın iyi bir durum değil evet biliyorum ama alışması için 1 2 kez yapsın hani bari alaturkaya alışmış olur Gece asla bezlemedim bıraktığımız zaman dışarda da gece de gündüz de bezlemedik Gece çok fazla kaçırdı gece 3 4 kez üst değiştirdiğimiz oldu ama kaldırmadım Çünkü ben gündüzü hallettikten sonra geceye kaldırırım 1 kez dedim Bu da beni korkuttu aslında Çünkü uyku sorunu olan bir çocuk gece kaldırınca nasıl uyuyacak diyordum o yüzden tuvalet eğitiminden hep korkuyordum Ama çok şükür öyle olmadı Gündüz alıştıktan sonra kendiliğinden gece de kaçırmayı bıraktı sabaha kadar yapmıyor Bu aralar gündüz 1 kez kaçırmaları başladı nedenini çözmeye çalışıyorum
tuzludakota annekko yok öyle illa bez tak diye bi durum yok bence bu şekilde çok daha rahat ediyor fark ettim, bende bir haftadır böyleyiz bırakmak istemiyorum.
Birdunyabircennetannesi tuzludakota İnanın oğlum alıştıysa her çocuk alışır Ben tamamen ümitsizdim oğlum aşırı inattı Asla olmayacak diyordum Emeğinizin karşılığını alıyorsunuz yeterki sabırlı istikrarlı olun Zor bir süreç aşırı zorladı ama pes etmeyin 8. Günde akşam tam pes edecekken bir anda kaka yaptı şok oldum 8 gün çiş kaka hep altına yaptı ben hatta şey diyordum çişe alışınca birde kaka süreci var çişe bu kadar zorlanıyorsa kaka da ne yaparız diyordum Çişe alıştı kakada da sıkıntı yaşamadı mesela gece çok kaçırdı Gündüzü hallettikten sonra geceyi de hallettik tutmayı öğrendi Tuvalet eğitimi bittikten sonra hiç gece de kaçırmadı ben gece 1 kez kaldırırım ya nasıl uyutacağım diyordum uyku problemi var çünkü Ama hiç kaldırma gereksinimi olmadı çok şükür
Birdunyabircennetannesi annekko Evet biliyorum onu ama klozet aparatı aldık asla istemiyor korkuyor Alaturkaya alıştı daha yeni şimdi çok zorlamak istemiyorum lazımlığı taşımıyoruz artık gittiğimiz yerde alaturka bulursak oraya yapıyor klozet olursa da bir şekilde çözüm buluyoruz ben pisuar almayı düşünüyorum özellikle