Merhaba anneler kızımla oyun grubuna gidiyoruz ogretmen odaklanma sorunu olduğunu söyledi çocuklardan kim etkinliği bırakırsa bu da bırakıyor. Olumsuz örnekleri hemen alıyor etkinlikle kısa süreli ilgileniyor. Evde bensiz oyun kuramıyor ne yapmalıyım başına gelen var mi