Neden oturup ağlıyorsunuz? Bebeğinizin ihtiyacı olduğu sadece sizsiniz. Ve cok küçük
Benim bebeğim de 3 ay olacak 2 gün sonra hala kucagimda gogusumde taşırım öyle sakinliyor, beni istiyor çünkü. Çok değil 1-2 yil sonra isteseniz de kucağınıza gelmeyecek tadını çıkarmaya çalışın ağlamak yerine.