Bebeğim 6 aylık.2 aydan beri meme reddi ve alerjiyle uğraşıyorum. Bütün postlarim zaten alerji ve meme reddi üzerine belki hatirlayanlar dahi olabilir.alerjimiz çoklu besin alerjisi bağırsak ve cilt tepkili. Günlerce patates yediğimi biliyorum adepte olup alışana kadar çok çektim. Dört aydır sıkı bir diyetteyim.ama sürekli bebeğimi zorla emziriyordum.biberona sağıp koyduğum da sütü yine içmiyor mama veya su da içmiyor biberonla lafın kısası hem biberon red ediyor hemde meme. İki aydır gece emziriyordum.artik onu da bıraktı sürekli ağlıyor çünkü çok aç.memeyi tamamiyle bıraktı. Ben ne yapacağım sadece ek gıda ile nasıl olur 😢😢 ki ek gıda alerjisi olduğu için herşey veremiyorum meyve sebze ve çorba şeklinde.suanda delirmek üzereyim. Alerji bebe bisküvisi aldım onu da beğenmedi galiba seçici yada alerjik durumdan çok huysuz. ne yapacağım bana akıl verin anneler. Şuan hâlâ diyetteyim ama boşuna çünkü sütümü hiç kabul etmiyor saatlerce aç kalmasına rağmen 😢😢