Gme1709 kızım daha 3 aylık o günleri sabırsızlıkla bekliyorum ama oğlum 9 10 aylıkken 2 öğün ek gıda alıyordu biri mutlaka çorba diğeri de tarifler bakıp hazırlıyordum valla çok şükür belki erken başladık diye belki de iştahlı bir bebek her şeyi yiyordu o sıralarda parmak gıdalar da yiyordu arada havuç makarna kek meyveler falan pilavı da çok çok yumuşak yapıp yoğurtla falan veriyordum